Baños

5 augustus 2015 - Baños, Ecuador

Buenas tardes,

tijdens het voorbije weekend bezocht ik Baños samen met Charlotte, het eerste Belgische meisje dat ik heb leren kennen op mijn reis. Baños is wel degelijk een stadje in Ecuador en niet 'het toilet', voor zij die een beetje Spaans spreken!

Het was een geweldig weekend! Zaterdagnamiddag hebben we 'Casa del Arbol' bezocht; een boomhutje met een schommel gelegen op 2660 m. Heel mooi uitzicht, maar als je de foto ziet, lijkt het precies of ik in Zwitserland zit.

's Avonds zijn we gaan zwemmen in de natuurlijke warmwaterbronnen. Ik zou het eerder natuurlijke HEETwaterbronnen noemen!! De baden waar we in konden, zijn aangelegd, maar het water komt rechtstreeks vanuit de natuur.

Zondagochtend hebben we een mooie tour langs en door de watervallen gemaakt. Na een lichte lunch (want dat was aangeraden) hebben we ons gewaagd aan paragliding. Helemaal niet eng en vooral zalig relaxen en genieten in de lucht. Zonder zever, ik kon een dutje gedaan hebben daar boven in de lucht, zo een heerlijk zeteltje!! Foto's staan ook op de blog :)

Zo, week 1 in Ecuador zit er al op! De tijd vliegt voorbij ...

Adíos xx

1. Tina:
    Roselina,

Toch echt al wel heel neig allemaal wat je daar al gedaan en gezien hebt de laatste weken. Tof om je blog te lezen en je foto's te zien. Chique! Enjoy! Misyou xxx besos !!! xxx
  2. Het thuisfront:
    5 augustus 2015
    Hey Roselien, je bent weer enkele geweldige ervaringen rijker! Fantastisch wat je allemaal meemaakt. Tot later, Mama en Papa
  3. Kathy:
    5 augustus 2015
    Dit lezen tijdens de blok maakt het studeren nog dat tikkeltje stommer... Maar geniet van het prachtige avontuur, ik hou je blog in het oog :-) <3
  4. Meter en Peter:
    5 augustus 2015
    He Roselien gij zijt toch wel echt mijn rappeken ,wat jij daarallemaal beleefd kennen wij alleen van op t.v ,iets om later aan uw kinderen en kleink.....te vertellen ,nog nen dikke knuffel van meter en Peter . En tot nog eens .
  5. Liesbeth en co...:
    5 augustus 2015
    Helaba, super te lezen dat je je je zo amuseert! Hier in België is het ook superleuk ;-) hoor! Maar met jou erbij zou alles nog leuker zijn! Ik ben maar een ietsiebietsie heel veel jaloers :-). Nog veeeeeeeeeel plezier, ik begin al af te tellen ;-)
  6. Michelle:
    Roselien,

Je komt toch nog terug hé? Ziet er daar allemaal veel te plezant uit ;-)

groetjes,
    Michelle x
  7. Melvin wante:
    Hey rosie,
    Als ik u verhalen lees klinkt allemaal super en in om het zelf mee te maken zal het gewoon bangelijk zijn. :-p
    Paragliden staat zoizo op mijn verlanglijstje en nu bent ge mij gw voor, jaloers :-p
    Geniet nog van u avonturen
    X groeten de Melle
  8. Roselien Wambacq:
    6 augustus 2015
    Bedankt voor de fijne reacties!
    Het enige waarvoor ik aftel, is om jullie terug te zien en om eindelijk weer eens frietjes, mosselen en spinazie te eten (elk apart uiteraard!!

Kathy, veel succes met uw examens! Ik zal van hieruit een kaarsje branden :)
    Michelle, ik kom zeker terug! Moet wel, want mijn contract bij jullie is al getekend ;)
    Haha, Mellie, we zullen dat anders eens samen doen ;)

Mis jullie allemaal xx
  9. Thomas:
    6 augustus 2015
    Achterstand ingehaald door alles in één keer door te lezen. Fantastisch! Zoals Kathy zegt, je avonturen maken de blok net dat tikkeltje harder ... maar het is u gegund!
    En ik hoor/lees het al, als je terug komt beheers je beter het Spaans dan de gemiddelde Vlaamse student Spaans ;)
  10. Stefanie:
    7 augustus 2015
    Roos <3

Ik kijk elke keer uit naar een nieuwe blog en uw prachtige foto's! Geniet nog van alle avonturen!

xxx..
    Love you, Steff la cheffe
  11. Nonkel Francis:
    10 augustus 2015
    Dag Roselien ,
    Je hebt het daar blijkbaar fantastisch naar je zin .
    Ik ben benieuwd naar je verhalen bij je terugkomst .
    Geniet er intussen van , tot later .
    Nonkel Francis
  12. Marlies:
    11 augustus 2015
    Wow, ik heb ook al rare stoten uitgehaald en verre reizen gemaakt, maar met dit ene projectje haal je me wel helemaal in! Ik hoop dat je die adresjes allemaal goed genoteerd hebt. En dat als je later daar eens terug op bezoek gaat, dat ik diegene ben die mee mag om je valiezen te dragen ;) Geniet vooral verder, en tot later!!
    Xx
    Marlies