Mi cumpleaños

23 juni 2015 - Antigua, Guatemala

Hola,

Mijn eerste verjaardag in het buitenland was een topper!

Hoewel ik de dag voordien goed ziek was (waarschijnlijk omdat mijn maag nog wat moet gewoon worden aan de andere manier van koken hier), voelde ik me op mijn verjaardag zelf al veel beter.

Toen ik op school toekwam, werd er voor me gezongen en kreeg ik vele felicitaties. Mijn Amerikaanse vriendin, Sydney, heeft me zelfs een piñata cadeau gedaan, iets typisch van hier. Na eerst 2 uur volle bak Spaans leren, was het tijdens de pauze piñata-tijd :D Eerst draaide ze me 22 toertjes rond mijn as (zodat ik zeker en vast niet meer zou weten waar te slaan) en dan mocht ik eraan beginnen. Wow, het was moeilijker en intensiever dan ik had gedacht, maar wel echt lachen! Na deze intensieve pauze helaas weer bittere ernst voor het vervolg van de les.

Het eten ’s avonds was een feestmaaltijd en alsof ik nog niet genoeg had gegeten, was er nog dessert. Mijn Engelse huisgenoot, Louis, had een mooie (en vooral lekkere) taart gekocht! Nadien met de hele studentenbende nog iets gaan drinken, wat dat kan zeker niet mankeren!

Bedankt ook voor al jullie lieve en fijne verjaardagswensen. Zodra ik terug in België ben, knallen we die flessen en drinken we er ne goeie samen op!!

Hasta la proxima x

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Meter en Peter:
    28 juni 2015
    He Roselientje ik ben superblij dat ik(wij)u zo kunnenvolgen op die lange reis .et Como esta con el espagnol ? Ik ben er al veel van vergeten . Pas goed op jezelf en geniet ervan groeten aan al je nieuwe vrienden en een dikke dikke knuffel voor ons Rappeken meter en peter
  2. Chloe:
    4 juli 2015